مرلین مرلین مرلین

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

مرلین مرلین مرلین

 

 

 

 

Click to view full size image

 

Click to view full size image

 

 

 

 

 

اینم از مرلین چاقال ماقالوی من

خیلیییییییییییی دوسش دالم


نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت15:42---2 تير 1391
سلام وب خیلی زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
من که عاشق فیلم مرلینم


اسمم را بهت نمیگم
ساعت20:02---31 شهريور 1390
اون عشق منه اون منرو دوست داره


مبینا
ساعت19:42---23 شهريور 1390
مرسی از عکسا من که این مرلینو نمیشناسم ولی خیلیم بد به نظر نمیاد
میسی خبر کردی.


سوگند
ساعت18:32---22 شهريور 1390
سلام گلم،خوبی؟خوب آخه داره مهر میشه و اول ترم که میشه ترم آخرمن.واسه همینم همه دارن انتخاب واحد میکنن.ایشا...توام دانشجومیشی واز این دردسراش لذت میبری اسیسم.پستتم خوندم.هرکی یه سلیقه ای داره پس دوستات نباید اذیتت کنن جیگر.هرکی ناراحتت کرد بگو خودم گوشاشو ببرم
پاسخ:مرسییییییییییی ...فدات شم


مهدی
ساعت18:08---22 شهريور 1390
سلام می دونی که گووووووووووووووش به نظر من فقط گووششششش
پاسخ:بچه پروووووووووو...می کشمت.


رضا
ساعت17:27---22 شهريور 1390
سلام چطوری؟

عکسای خوبی گذاشتی منم خیلی این فیلم و دوست دارمپاسخ:okحتما میسسسسسسسسسسسسی برادر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:26 ] [ girl ] [ ]